Kniha How to conduct a Call Center performance audit: A to Z - A Guide to Self-Assessment - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel Purdue University
rok vydání 2002
vydání 2.
jazyk anglicky
místo Santa Maria, Ca., USA
stran 230
rozměry 28 cm
ISBN 0-9630464-6-2 (brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(1138)
Dejvice, Liboc
300 Kč

stav: velmi dobrý

1x čtená

kniha 300 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  88 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Dejvice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Liboc (Praha)  0 Kč
Osobní předání na některé stanici metra (nejlépe Dejvická, Muzeum, po dohodě i na jiné stanici), ale lze se domluvit i na jiném místě v Praze. U objednávek nad 900,- Kč neplatíte poštovné!

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Knihomol25 24. 08. 2022
Audit procesů v call centru od A do Z, včetně checklistů, návodů na přípravu a postup provedení auditu, průzkum zákaznické spokojenosti, metodologie pro sběr dat, analýza návratnosti investice do služeb call centra atd. Jedinečná publikace plná cenných rad.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy