nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2009 |
vydání | Vyd. 1. |
místo | Brno |
rozměry | 23 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 978-80-251-2300-3 (brož.) |
Sestavujete výstižné reklamní sdělení? Přemýšlíte, jaký komunikační kanál bude nejúčinnější? Zdali tištěná média nebo rozhlas či TV? Chcete si být jisti, že reklama splňuje všechny právní náležitosti? Publikace vám nabídne 200 tipů, jež prozradí, které mechanismy v reklamě fungují a které naopak ne! Titul je určen hlavně reklamním agenturám a marketingovým manažerům. Zajímavé informace v něm objeví i střední podnikatelé, kteří si zajišťují reklamu vlastními silami.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová
kniha | 180 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 90 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
osobní předání – Brandýsek (Kladno) | 0 Kč |
stav: Perfektní
osobní předání Malešice nebo zásilkovna 65 Kč
kniha | 100 Kč |
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem | |
osobní předání – Malešice (Praha) | 0 Kč |
Vše na domluvě. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 79 Kč.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.