Michael E. Porter, John P. Kotter, Daniel Goleman, David Mayer, Harvard Business Review, Diana Mayer, Donald L. Wass, Marty Linsky, Nick Wreden, Alexander Grashow, Peter Sims, Andrew N. McLean, William Jr. Oncken, Ronald Heifetz, William W. George
nakladatel | Harvard Business School Publishing |
---|---|
rok vydání | 2010 |
vydání | 1. |
místo | USA |
stran | 151 |
poznámka | In this special article collection: |
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: nová
kniha | 600 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 70 Kč |
osobní předání – Nové Město (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Staré Město (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Vinohrady (Praha) | 0 Kč |
Podle dohody je osobní odběr možný i na jiném místě. O víkendech jsem obvykle na Vinohradech. |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
01 Leading Change: Why Transformation Efforts Fail - John P. Kotter
15 What is Strategy? - Michael E. Porter
39 The Five Competitive Forces That Shape Strategy - Michael E. Porter
61 What Makes a Leader - Daniel Goleman
77 How to Make Your Case in 30 Seconds or Less - Nick Wreden
81 What Leaders Really Do - John P. Kotter
97 Discovering Your Authentic Leadership - William W. George,...
109 Leadership in a (Permanent) Crisis - Ronald Heifetz, Alexander Grashow, Marty Linsky
121 Leadership That Gets Results - Daniel Goleman
141 Management Time: Who's Got the Monkey - William Oncken Jr., Donald L. Wass