Zdražení doporučeného psaní od České pošty - blog - Trh knih - online antikvariát

Zdražení doporučeného psaní od České pošty

Petr Sobotka / 30. 01. 2023

Česká pošta opět a tentokrát poměrně logicky zdražuje od 1. února doporučené zásilky o 10 Kč.

Zdražení se týká i doporučených zásilek v tzv. neprioritním (ekonomickém) režimu, které Trh knih používá jako výchozí způsob pro zasílání knih.

Výchozí ceny poštovného

neprioritní doporučené psaní do 500 g72 Kč
neprioritní doporučené psaní do 1 kg78 Kč
neprioritní doporučené psaní do 2 kg84 Kč

Co musím udělat?

Pokud jste si v minulosti nastavovali individuální ceny poštovného v sekci Nastavení → ceny dopravy, upravte si prosím ceny v reakci na zdražení sami.



Jestliže jste do nastavení cen České pošty nezasahovali, nové ceny se vám automaticky promítnou do všech vašich inzerátů.

Komentáře


Ondrabubi 31. 01. 2023 v 12:09
O to víc je naléhavé zavést možnost zasílat přes službu Balíkovna. Kdy s tím můžeme počítat?

Evrtule 31. 01. 2023 v 14:13
Také bych uvítala možnost zasílání i přes Balíkovnu.

nnis88 31. 01. 2023 v 21:18
Balíkovnu prosím.

Kazimir 31. 01. 2023 v 21:56
Tenhle evergreen už dávno nikdo neposlouchá...

Brook 01. 02. 2023 v 16:23
Balíkovnu ! ! !

Kazimir 01. 02. 2023 v 17:05
Když už tady tak hezky žadoníme, musím napsat, že mnohem víc než Balíkovnu jsem ocenil zasílání explicitních e-mailů s žádostí o potvrzení doručení objednávky. Což dosti zrychlilo celý proces dokončení knižní transakce.

aghatte 04. 02. 2023 v 09:24
Posíláte-li 4 knihy do 2 kg, nikdy se nepodaří to dát do doporučeného PSANÍ, vždy je to balíček a cena dosud byla 91 Kč se zákaznickou kartou, 99kč bez ní.
Váha je jedna věc, ale nesmí to mít nad 5 cm na výšku, pošta kolikrát vytvoří balíček i z jedné tlusté knihy. Kupující zaplatí doporučené psaní do 1kg a na poště vám to napálí jako balík... :-( Místo 68 zaplatíte 99. A ještě vás seřvou.
Tedy alespoň u nás.
U Zásilkovny a Balíkovny problémy s centimetry nad povolenou výši odpadají.

Kazimir 04. 02. 2023 v 21:46
Je na Vás, abyste si u tlustoknihy sama dala cenu za dopravu rovnou 99 Kč. (Tím, že ji dáte do váhové kategorie do 2 kg.)
Já osobně jsem sjednotil cenu doporučeného dopisu do 2 kg a doporučeného balíčku, tím pádem je pak jedno, jak je kniha tlustá. Pro kupujícího to má tu výhodu, že mu kniha přijde v režimu D+1. Nic lepšího se za současného stavu vymyslet nedá.
Jo, a má to jeden sekundární efekt - když kupující vidí cenu 99 Kč, nechá si to většinou raději poslat Zásilkovnou za 79 Kč.

PaJaNS 05. 02. 2023 v 09:50
Jak se dívám na ceny dopisu, rovnou bych to zrušila. Cenově výhodněji pro kupujícího vyjde Balíkovna. Žádné doporučené dopisy, balíčky, ale jen to. Odpadne stres s váhou, tloušťkou.. A myslím, že s tím, jak někde pošta doručuje rovnou na poštu místo na adresu, tak to už je opravdu prašť jako uhoď. :)

24alka 06. 02. 2023 v 15:48
Balíkovnu klidně můžete přidat, ale českou poštu prosím nerušit. To je jediné, co se dá platiti hotově.

radistka 12. 02. 2023 v 19:34
Nic se nevyrovná ČP, bohužel všechny ty Balíkovny, Zásilkovny atd. podporují pouze bezhotovostní otroctví. Můžete si na ČP stěžovat, ale ta paní za přepážkou udělá všechno za vás a vy za to jen zaplatíte penězi, normální svět.

Himanka 14. 02. 2023 v 07:16
Jsem také jen pro Zásilkovnu nebo Balíkovnu !!!!! ČP vynechte, ta neustále zdražuje.

grycve00 15. 02. 2023 v 09:05
Výhodou České pošty je, že doručují na adresu. A jak píší někteří, opravdu někdo nemusí chtít a mít povolené platby na internetu (a mít chytrý telefon s aplikací) a v tom případě pro něho jako prodejce je Zásilkovna (Balíkovna) nepoužitelná. Musí mít v okolí někoho, kdo mu tuto službu zaplatí. Českou poštu nerušte, prosím.

Kazimir 15. 02. 2023 v 19:55
Myslím, že zrušení služeb České pošty zde na Trhu knih nikdo neplánuje. Ostatně i Balíkovna je služba České pošty.
Spíš jde o to, že volání uživatelů po nových přepravních službách zde nikdo zodpovědný nezohledňuje, ba ani nekomentuje.

Ondrabubi 17. 02. 2023 v 03:21
Přesně tak!

Aistis 24. 02. 2023 v 00:19
Balíkovna je dobrá v tom, že nemusíte mít mobilní aplikaci, stačí to zaplatit na jejich webu. Platí se to sice kartou, ale dnes si můžete zvolit i platbu kartou virtuální, kterou banky zdarma nabízí. Čili nehrozí ani zneužití primární karty k účtu – její údaje nezadáváte.

Berunka 24. 02. 2023 v 06:21
Prosím o přidání možnosti zasílání balíkovnou, v současné době je to nejlevnější způsob přepravy

Rikitan 02. 03. 2023 v 07:47
A blog o zdražení nikde. To je strachu.

Brook 06. 03. 2023 v 12:30
Taky bych přivítal blog o zdražení TrhuKnih. Aby se prodejci mohli vyjádřit...Zdá se mně to nepřiměřené (u knihy za 50 Kč činí provize 50 % !)

vladimir3043 06. 03. 2023 v 21:37
Nejde tu jen o výši provize. Tisíce antikvariátních knih je za 50,--Kč na TK už i neprodejných, všude jinde si je seženou zájemci levněji. Logicky na TK ubyde objednávek těchto knížek, ubyde obchodů, návštěvnosti a potažmo jejich provizí a úroků. Ne každý dnes může/chce dát 50,--Kč za očtenou knihu a ti, co peníze mají, si koupí raději novou. Ze 3-5 knih po 20,--Kč byla přece provize vyšší než teď z jedné za 100,--Kč a kolik jste tu prodali levných knih a kolik dražších. Pokud vadilo a zatěžovalo řešit pak případné problémy s knihami po 20,--Kč, mohla se zavést nějaká (vyšší) minimální cena jedné zrealizované objednávky. Taky jsem nebyl nijak nadšený z objednávky jedné knihy za minimální cenu, ale alespoň se prodala a dostala dál. Teď už se tady neprodá (nebo jen výjimečně).

nadya 07. 03. 2023 v 13:25
To skokové zdražení minimální hodnoty knížky z 20 - 50Kč je hodně, hlavně pro ty starší knížky. Mohli jste dát aspoň cenu 35Kč. Takhle už se skoro moc nic neprodá. Provize také mohla být třeba na 20Kč.

Brook 07. 03. 2023 v 17:19
Ještě, že existují knihobudky, kam se dají knihy, s původní nízkou cenou, dát...Pořád lepší, než je dát do sběru

vladimir3043 07. 03. 2023 v 19:50
A pak si pro ně třeba přijede tento "vášnivý čtenář", nahází všechny do kufru svého auta a skončí možná i v kotli... :-(
https://www.facebook.com/photo?fbid=2131700413676866

Kazimir 07. 03. 2023 v 22:37
Navrhuji zvážit umožnění prodeje knihy za minimální cenu 25 Kč, tj. pouze za výši provize, kdy prodejce dostane 0 Kč. Tímto způsobem by bylo aspoň možné dostat knihy dál, zejména při nákupech více knih.

Další možností prodejce je nabídnout ke knize za 50 Kč jako bonus zdarma další takovou se stejnou cenou dle výběru kupujícího.

Jinak si myslím, že zvýšení minimální ceny knih mělo přesně ten cíl - zbavit se prodejů knih v cenách do 50 Kč, které se TK nevyplatí, protože je s nimi stejná práce, ale mizivý zisk.

vosk 13. 03. 2023 v 10:22
Zvýšení provize Trhuknih z 15% na 25% a související změny mě dost mrzí. Můžete se k tomu (majitelé Trhuknih) vyjádřit? Jaké náklady vám tak dramaticky vzrostly? Tím opatřením prakticky likvidujete nabídku a prodej levnějších knih. Tyto prodeje mají přece i ekologické souvislosti (některé knihy teď nutně skončí v kontejneru se starým papírem, v lepším případě v poličce na nádraží). Diskuze se tu vede o všem možném, ale o této zásadní změně ticho po pěšině...

vosk 20. 03. 2023 v 08:23
No tak, provozovatelé Trhu knih, jistě to tu čtete. A po mailech jste vždycky vystupovali vstřícně a korektně. Tak si o tom pojďte trochu popovídat. Třeba vás pak lépe pochopíme.

ynne 22. 03. 2023 v 23:08
Také by mě zajímalo, zda bychom se mohli dozvědět víc o důvodech skokového zdražení, prosím. O jaké výdaje se jedná? 50 % provize u knih za 50 Kč je velmi znát, obzvlášť když prodejce sám kompletně řeší balení a odeslání knih. Děkuji.

Huraa 23. 03. 2023 v 08:09
Souhlasím, že 25,- minimum provize je u levných knih dost, mě osobně to přivedlo ke zdražení a zvažuji, že přestanu zde nabízet nejlevnější knihy. Otázka je jak dlouho zůstanou všude jinde knihy dostupné za 19,- a podobně, protože ceny všeho za poslední dobu jdou výrazně nahoru a bůhví kde se to zastaví.

vesmiran 24. 03. 2023 v 14:50
Když už zvyšujete procenta za provizi, co navázat spolupráci se Zásilkovnou a Balíkovnou, jak to má Aukro. Mají jak nižší cenu za poštovné, tak objednání dopravy přes jeden klik. Už je to dost velká provize, na to, že musím jako prodejce všechno vydatlovat při objednání dopravy, tak by bylo záhodno přebrat část práce za prodejce.

vladimir3043 26. 03. 2023 v 23:09
A není to jen aukro ale i vinted, který funguje na stejném principu jako TK blokováním peněz prodejci do potvrzení kupujícím. Ale nějak dokázal zařídit pro své uživatele/kupující ceny balíkovny od 35,--Kč a zásilkovny 50,--Kč.
Proč si tedy i na/přes TK kupující při vyplňování svých podacích údajů i rovnou nezaplatí balíček u balíkovny/zásilkovny? Prodejcům nemusí pak vůbec chodit žádné poštovné na účet navíc ještě s několikadenním až měsíčním zpožděním a odpadne jim hlavně práce s podáváním a vyplňováním zásilek, přeplněnými vybranými Z-boxy, zjišťování nekompletních údajů apod. Obdrží s objednávkou jen kód k podání na zásilkovnu/balíkovnu. Pokud si kupující zásilku nepřevezme, odpadne tím i otravné dožadování se vyplacení zmařeného poštovného, focení vrácené zásilky, kupující zase nebude platit žádné předražené poštovné. Doporučené dopisy a dražší poštovní S balíky ať také zůstanou jako alternativa pro kupující/prodejce, kteří tedy jiné možnosti nemají/nechtějí.

MADELAIN 27. 03. 2023 v 20:43
Milý TRHU KNIH, někdy minulý rok jsem napsala, že jste nej ... A myslela jsem to vážně.
Po tom, co jste rozeslali e-maily prodejcům oznámení o zdražení si to už nemyslím. To jako vážně ???
A proč jste se nepochlubili s tím co chystáte zde na blogu? Zdražit provizi z 15% na 25% - síla, a u knih za 50,- to dělá 50% protože minimální provize je 25,-Kč ? K tomu drahé poštovné - no paráda. Měli byste se zamyslet anebo rovnou chytit za nos.
Levné knihy přestaly mít šanci být ještě užitečné - ani knihobudky totiž nejsou nafukovací. Tož Podnikání ZDAR !

vladimir3043 27. 03. 2023 v 21:50
Měla se u levných knih zavést jen minimální zrealizovaná objednávka od 100,--Kč a minimální cena knihy 20,--Kč zachovat (nebo alespoň nyní po jejich "funuse" zřídit dodatečně nějakou takovou výprodejní (pod)sekci knih jen za 20,-- a minimální nákup zde na TK povolit jen od 50 Kč = to je minimálně 3 kusů po 20,-- se současnou 50% provizí pro TK a 50% pro prodejce, jaká je dnes u nejlevnějších knih za 50,--). Při původní provizi pěti knih po 20,-- prodejce obdržel 45,--, trhknih 55,--, což bylo procentuálně pro TK dokonce více než je teď.

A dostaly by alespoň všechny knihy šanci a prodávaly by se i tyto levné knihy určitě daleko lépe než nyní od března!
Při koupi více levných knih najednou by se zefektivnilo i poštovné (s balíkovnou obzvláště), balné, zredukovala administrativa kolem toho a neposílala, neřešila a nevyřizovala jen jedna kniha za 20,-- s poštovným ve výši kolem 80,-- = potažmo tím vším ještě šetřilo životní prostředí. Teď je to tu jen celé extrémně zaplevelené nabídkami neprodejných knih od 50,--Kč, o které nikdo za tuto cenu zájem nemá a mít ani nebude. Podpořila se tím navíc veškerá antikvariátní konkurence, které kupodivu knihy pod 50,--Kč vůbec nevadí prodávat.
Prosím o zvážení. :-(

numismat 29. 03. 2023 v 02:14
Zvyseni provize nas prodejce zajiste netesi, ale tezko to zmenime. Mohli bychom za to ale neco dostat. Jsem sice maly prodejce, ale uvital bych napr. (co mi tak zrovna napada a nejvic chybi):
- Balikovna pres TK (tj. kupujici si sam vybere, kam poslat, zaplati jednou platbou na ucet TK jako dosud, prodejce si jen opise kod nebo vytiskne stitek, TK si strhne postovne primo z platby)
- Zasilkovna pres TK (sama o sobe pro me bez chytreho mobilu neni pouzitelna)
- moznost komunikace mezi kupujicim a prodejcem pred zaplacenim
- moznost kupujiciho nabidnout cenu (tj. smlouvani), pripadne moznost prodejce toto povolit/zakazat obecne nebo pro jednotlive nabidky
- pokud jako prodejce snizuji cenu, automaticky poslat zpravu vsem sledujicim
(aktualne sledujici dostavaji zpravu jen o nove vystavene nabidce, takze pri zlevneni to pro me znamena znovu nabidku vystavit, pokud chci, aby se to sledujici dozvedeli)
- pri zruseni objednavky by se mela kniha vratit do nabidky automaticky nebo jednim kliknutim, aktualne je treba ji znovu vystavit vcetne popisu a pripadnych fotek

MADELAIN 29. 03. 2023 v 06:03
***numismat - vaše představa je dle mého nereálná, jako celek překombinovaná. Zejména to, že zde není možnost komunikace mezi kupujícím a prodejcem před zaplacením má svůj jasný důvod ...
Také ostatní, kteří píší něco o tom, že by se zvlášť platilo poštovné a zvlášť za knihu? Proč to dělat jednoduše, když to jde složitě ... Dle Trhknih se má nově přidávat i Balíkovna a údajně ještě nějaké novinky / změny - viz jejich e-mail.

vladimir3043 29. 03. 2023 v 18:09
Tady jsme si s některými asi bohužel moc neporozuměli.... jak i vesmiran tak i numismat spravně píší, že balíkovna i zásilkovna by mohla být rovnou zaplacena přes trhknih jedním klikem při dokončení objednávky a prodejce by obdržel s objednávkou rovnou vegenerovaný kód i štítek k předání na pobočky zásilkovny/balíkovny/podací mista DPD. Čekal by pak už jen na vyplacení částky za knihy. To by bylo právě to zjednodušení pro prodejce než nyní vše otrocky opisovat a podávat přes aplikaci zásilkovny, některá místa jsou pak už plná. A to kolikrát jen u jedné vaší knihy za 50,-, kterou vy skladujete, podáváte a předem za ní platíte poštovné, balíte, lítáte s ní na pobočky a za kterou ve finále obdržíte po čase jen 25,- a TK taktéž. To je pak business snů. :-)

numismat 29. 03. 2023 v 18:32
***MADELAIN - vse, co jsem psal, funguje na nejmenovanem aukcnim serveru
- Balikovna na TK urcite bude, ale pokud bude kupujici muset prodejci posilat adresu vybrane Balikovny a prodejce bude dopravu u Balikovny sam objednavat a jednotlive platit, pak neni plne vyuzito moznosti, ktere tu technicky jsou a bude se plytvat casem obou stran
Na aukcnim serveru jako prodejce objednam dopravu jednim kliknutim, a veskere zasilky zaplatim jednou mesicne. Zde na TK bych se o platbu nemusel zajimat vubec, TK by si platbu za dopravu strhl automaticky, protoze veskere platby jdou pres ucet TK.
Co je na tom prekombinovaneho? Bylo by to podstatne jednodussi nez ted.
Navic by mohla byt mezi TK a balikovnou domluvena nizsi cena.
- totez Zasilkovna pres TK
- moznost komunikace mezi kupujicim a prodejcem: duvody jsou jasne, taky mi neslo o primou komunikaci, ale pres portal TK (take jinde funguje)
- moznost kupujiciho nabidnout cenu - jako soucast techto internich zprav
- pokud jako prodejce snizuji cenu, automaticky poslat zpravu vsem sledujicim - to je trivialni zmena, pro prumerneho programatora 5 minut prace
- pri zruseni objednavky by se mela kniha vratit do nabidky automaticky nebo jednim kliknutim - plati totez jako predchozi
Zadny z mych navrhu neni nic nereálného / nerealizovatelného

Kazimir 29. 03. 2023 v 19:49
Krása Trhu knih byla právě v jeho jednoduchosti a minimalismu, která dobře fungovala pro čtenáře, co si občas vyměnili pár knih mezi sebou.
Jakmile se do toho zapojily antikvariáty, tj. obchodníci, začal jim být tento koncept málo.
Obávám se, že tady se bude muset rozhodnout pan Sobotka sám, zda se chce posunout na vyšší level se všemi navrhovanými změnami k lepšímu. Jde taky o to, kdo ten nový software zaplatí.
Kdyby ostatní prodejní platformy byly o tolik lepší, jistě by se Trhem knih nikdo nezabýval a už dávno by všichni prodejci utekli jinam.
Tak to vidím já.

ynne 02. 04. 2023 v 03:38
@numismat Vaše návrhy se mi zdají velmi rozumné (primárně smlouvy s dopravci, ale i uchování inzerátu v případě zrušení objednávky by bylo skvělé). Jak říkáte, nakupujícím i prodávajícím by to značně usnadnilo práci a jinde to tak už funguje. Za vyšší provize se mi zdá pochopitelné očekávat vylepšování nabízených služeb.

Helas 13. 06. 2023 v 21:19
Taky se přidávám k zástupu pisatelů, kteří řeší extrémní zvýšení provize TK na 25%. Min. hodnota knihy 50 Kč je taky krok vedle. Trh knih jsem brala jako srdcovou záležitost, kdy dobrá myšlenka předčí mamon..

vladimir3043 24. 06. 2023 v 07:46
Od 1. 7. dojde k dalšímu skokovému zdražení doporučených dopisů o +10 Kč Českou poštou.

Evrtule 01. 07. 2023 v 20:23
Od 1.7.2023 další výrazné zdražení pošty, to už je letos podruhé!!! Kdy už bude konečně k dispozici Balíkovna?

vratnykarel 04. 07. 2023 v 12:03
V letech 2019 - 2023 jsem tady nechal na provizi 33000,-, teď už prostě tolik neprodám, budu hledat jiná místa kde knížky udat. Jasně, knížky s navýšením 10 procent nikdo chtít nebude. Tady si člověk stejně musí všechno oběhat sám a aukro má, pří víceméně stejných podmínkách, na knížky 6 procent. Navíc zdejší databáze, to je celkem bída. Série různě rozdělené, různá vydání jedné knížky nesjednocená. Spousta věcí vůbec chybí. Holt mně bude prodej trvat delší dobu. Jako čtvrtina jen za depozit peněz, to je prostě moc. Pamatuju, že když jsem tady začínal jsem se dost cukal s těma 15.

Noname007 28. 07. 2023 v 08:51
Balíkovna by byla fajn :) jinak pro všechny odpůrce ČP. Zkuste se na věc podívat, že ČP funguje dle zákona o poštovních službách jako služba. Z toho vyplývá nějaké pojištění, režim listovního tajemství, a v případě třeba poškození adresního štítků, kdo uvede adresu dovnitř balíku možnost realizace doručení ve zvláštním režimu. O osobním kontaktu nemluvě. Zasilkovna jede dle živnostenského zákona za účelem zisku. Administrativu si uděláte sami, logistiku připraví různé trafikantky za pět kaček a samotné svozy jsou bez režimu. Mnoho lidem rovněž nevyhovuje systém aplikací, přečtěte si obchodní podmínky co můžou dělat s osobními údaji. Operativní problémy bohužel řešit neumí.

taznarodniulice 31. 07. 2023 v 09:14
Milý Trhuknih, prosím tě, nemohl bys zavést "MINIMÁLNÍ CELKOVOU CENU OBJEDNÁVKY"? Samozřejmě jako volbu pro ty, co by chtěly. Moc se nevyplatí objednávka s 1 levnou knihou, někteří kupující nemají soudnost.. Díky :)

vladimir3043 31. 07. 2023 v 12:02
Přesně, vyřizovat jednu objednávku za 50,-- Kč, hledat ji, balit, podávat přes aplikaci zásilkovny, nosit na pobočku nebo čekat ve frontě na poště, platit za ni pomalu až 2x dražší poštovné předem a to vše kvůli 25,--Kč, co za ni po x dnech dostanete, je fakt zdejší obchodování jedna radost. Kdysi jsem zde knihy do 50,-- Kč zadával za zcela jiných podmínek, které se ale od 1. března úplně změnily. A navíc to celé není ani nijak ekologické, to bych ji raději přidal k objednávce jiné knihy od 100,- zdarma! Také prosím o funkci "MINIMÁLNÍ HODNOTA OBJEDNÁVKY", kterou si každý prodejce určí sám dle jeho možností a uvážení, děkuji.

Kazimir 02. 08. 2023 v 09:56
S minimální cenou objednávky nesouhlasím. Jako by těch podmínek už i tak nebylo dost. Když to nevadí kupujícímu, že platí vysokou režii objednávky, proč by to mělo vadit prodávajícímu? Ať takové knihy teda pak vůbec nenabízí, když je mu zatěžko takhle prodávat. Anebo ať využije jiné opěvované platformy.

vladimir3043 04. 08. 2023 v 11:25
Nikdo vám to přece nenutí pak používat. Ano, podmínek a povinností pro prodejce je tady právě víc než dost, tudíž alespoň o něčem by si mohli také rozhodovat sami. Se zdražením během jara a začátku léta měl TK projít celou řadou technických a designových změn, které se měly provádět citlivě a mělo dojít i nové možnosti dopravy. Těšil jsem se na slibované změny, ale nepozoruji tady delší dobu bohužel vůbec žádné, tak si tu jen zdejší bohatší praxí píši postřehy, na čem by se také dalo i případně zapracovat.

aghatte 19. 08. 2023 v 09:53
Opakovaně prosím, zda by telefonní číslo nemohlo být povinný údaj kupujícího,
zvolí si zaslaní ČP, uvede jen email, a já pak čekám a čekám, až si přečte můj email, kde žádám o telefonní číslo, jelikož bez něj mi to na poště nevezmou.
U RR zásilek si ho (někdy) prostě vymyslím, jelikož doručovatelé- pochůzkáři číslo neřeší, a já se (někdy) odpovědi nedočkám, ale u balíků si to dovolit nemůžu.
Děkuji.

Janiczka 29. 08. 2023 v 15:11
Tak nám končí léto a Balikovna stále nic :(

Helimadoe 06. 11. 2023 v 15:05
Taky se přidávám k zástupu pisatelů, kteří řeší extrémní zvýšení provize TK na 25%. Min. hodnota knihy 50 Kč a minimální provize 25kč je pořádný krok vedle.
Tohle se nedá rozumně obhájit a moc mě tento Váš krok mrzí.
Začínám hledat jiný prodejní kanál.
Přeji hezký den a užijte si ty sladké provize.

apet 24. 11. 2023 v 07:52
Ráda bych poděkovala za možnost Balikovny.

Danny261 30. 04. 2024 v 21:18
Po velmi dlouhé době jsem prodala knihu zájemci, proto se nyní se zpoždění divím zvýšení provize z 15 na 25 %. Tím tak trochu ztrácí smysl prodávat knihy za 50 Kč a podobné nízké ceny, když si z toho Trh knih vezme tolik... dík za nic, takže něco už tu prodávat nebudu vůbec a radši to dám zadarmo do swapu nebo prostě hodím do papíru a tady to bude mít smysl jen pro velké knihy. Ne, že bychom za ty peníze z provize třeba měli nějaké promo na prodej...

numismat 26. 06. 2024 v 17:57
Rád bych poděkoval TrhuKnih za moznost vyuziti Balikovny a Zasilkovny přes TK - presne takto jsem to pred casem navrhoval (viz výše), poprvé jsem zde dnes použil Zásilkovnu, funguje to skvěle!!!

numismat 05. 07. 2024 v 11:22
U Balikovny prijde odesilateli i stitek do mailu, takze dobre vymyslene, dotazene a tudiz dokonalé! Ještě jednou děkuji!

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.