Knihy pod stromeček objednávejte nejpozději do 11. prosince! - blog - Trh knih - online antikvariát

Knihy pod stromeček objednávejte nejpozději do 11. prosince!

Petr Sobotka / 03. 12. 2020

TrhKnih není klasický e-shop, zboží balí a odesílají jiní čtenáři. Proto nákup knižních dárků u nás nenechávejte na poslední chvíli, zvlášť v roce, kdy už na začátku prosince jsou dopravci zásilek zcela vytížení!

V minulých letech se nám osvědčil princip stanovit poslední termín objednávání alespoň týden před Štědrým dnem. TrhKnih funguje trochu jinak, než většina e-shopů - dodávky knih zajišťují jeho uživatelé ‐ čtenáři a doručení realizuje Česká pošta nebo Zásilkovna - proto nenechávejte objednávky na poslední chvíli. Knižní dárky objednejte a zaplaťte do pátku 11. prosince!

Objednávky zadané po 11. prosinci s dopravou Českou poštou nebo Zásilkovnou téměř jistě nebude možné do Štědrého dne doručit a nepomůže tomu nejspíš ani urgování prodávajícího!

Předem upozorňujeme, že pokud objednáte po 11. prosinci a kniha Vám nebude do Štědrého dne doručena, nebudeme tuto skutečnost moci přijmout jako důvod pro reklamaci.

Pro prodejce

Pro prodejce v prosinci bude platit, že příchozí objednávky ze dne 10. a 11. prosince musí vyřídit ve zkrácené lhůtě, aby byly nejpozději 16. prosince odeslané.

Pokud nebude objednávka do středy 16. prosince odeslána, kupující má právo na reklamaci a odstoupení a nabídneme mu vrácení peněz.

Přejeme všem klidné prožití letošních Vánoc!
Tým TrhKnih.cz

Komentáře


korenn 20. 12. 2020 v 15:36
Já posílal zásilku 11.12. a do dnes 20.12. zásilka neopustila podle aplikace město a paní je naštvaná. Bohužel pošta nereaguje.

plavec11 23. 12. 2020 v 10:03
Tady se píše: Pokud nebude objednávka do středy 16. prosince prodejcem odeslána, kupující má právo na reklamaci a odstoupení a nabídneme mu vrácení peněz.
Dne 9.12. jsem objednal a zaplatil knihu (potvrzení o platbě týž den 9.12.), dodnes knihu nemám a ani nebyla odeslána. Už dvakrát jsem posílal reklamaci a storno objednávky a požaduji vrácení platby, knihu jsem sehnal jinde. Trh Knih nereaguje na mé reklamace které jsem poslal emailem s doručenkou i přes jejich formulář na stránkách, žádné vrácení platby mi také nebyl nabídnut jak hlásají tady na stránce. Trh Knih už nikdy k nákupu knih nevyužiji, jsem hluboce zklamán nekomunikací tohoto portálu. Jsem zvědav kdy se mi peníze vrátí a doufám že nebudu nucen proti tomu zahájit právní kroky. Pokud by to Trh Knih četl, má objednávka je číslo 20204181.

vladimir3043 25. 12. 2020 v 09:08
Neměla by se ale tato objednávka stornovat automaticky po sedmi dnech od neodeslání prodejcem? Komunikace s trhem je už v posledních měsících velmi zpomalená. Ale věřím, že nakonec vše dobře dopadne, nebojte se. A nezavrhujte ho úplně, to by byla škoda. TK většinou funguje ke spokojenosti obou stran, jen je vždy nutné při sebemenších problémech vše řešit s jejich servisem a tak jsou zbytečně přetížení i vlastní vinou. Osobně se už raději snažím jejich zásah vyžadovat co nejméně. Jenže to zde jde těžko, když sám tady nemůžete skoro nic a kupující po zadaných gmailech téměř nekomunikují.

plavec11 25. 12. 2020 v 14:17
Děkuji za zprávu, uvidíme. Pokud by se objednávka automaticky stornovala po nedodání zboží, bylo by to super, ale nestalo se tak, žádná reakce ze strany TK ani vrácená platba po dvou urgencích a reklamacích. Hezké vánoce a pevné zdraví Vám z celého srdce přeji, J.Plavec.

plavec11 29. 12. 2020 v 14:26
Dnes jsem obdržel od TK zprávu o stornování mé objednávky číslo 20204181 a o vratce platby. Přehodnotil jsem celou situaci a nakupovat budu na TK i nadále, trh knih nemůže za to že prodejce nereaguje a nestojí si za svými závazky, zavrhnout kvůli tomu TK by byla chyba. Opožděná reakce ze strany TK byla jistě z důvodu velkého vytížení z důvodů svátků a je tedy plně omluvitelná. Děkuji za vyřízení reklamace a přeji všem zájemcům o knihy krásný nový rok 2021 a TK přeji jen spolehlivé prodejce a seriózní kupující. J.Plavec.

Jamzuz 30. 12. 2020 v 18:10
Také bych se přimlouvala, aby se po určité době objednávka automaticky stornovala, pokud ji prodejce neodešle a na email nereaguje. Už proto, že upozornění o prodané knize chodí i na mobil, takže o prodeji ví. Osobně jsem pro domluvu mezi oběma stranami. Když prodejce nemá možnost týden odesílat zboží, může obchod dočasně zavřít, aby si zákazník nemusel kousat nehty a tápat. Také se může dohodnout s kupujícím na pozdějším odeslání. Když ovšem neudělá nic a knihu neodešle, prosím o tu zmiňovanou možnost automatického zrušení objednávky - např. do sedmi dnů. Do osmi dnů? Tak dobrá. Děkuji.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.