Kniha Řízení hotelového provozu - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotili 2 uživatelé

Jaromír Beránek, Pavel Kotek

nakladatel MAG Consulting
rok vydání 2003
vydání 3., přeprac. vyd.
místo Praha
stran 218
rozměry 21 cm
poznámka il.
ISBN 80-86724-00-X (MAG Consulting : brož.)

Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(80)
Háje, Krč, Točná
75 Kč

stav: Pěkný stav.

Trochu opotřebovaný obal, vevnitř naprosto v pořádku.

kniha 75 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  82 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Háje (Praha)  0 Kč
osobní předání – Krč (Praha)  0 Kč
osobní předání – Točná (Praha)  0 Kč
(2)
Kuřim, Lelekovice
60 Kč

stav: nová

použitá jen při psaní bakalářky

kniha 60 Kč
Zásilkovna  75 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Kuřim (Brno-venkov)  0 Kč
osobní předání – Lelekovice (Brno-venkov)  0 Kč
(873)
Strašnice, Záběhlice
50 Kč

stav: použitá

kniha nepoškozená, desky mírně opotřebované, rohy maličko ohnuté

kniha 50 Kč
Česká pošta (doporučená zásilka)  110 Kč
Zásilkovna  110 Kč
Balíkovna  65 Kč
osobní předání – Strašnice (Praha)  0 Kč
osobní předání – Záběhlice (Praha)  0 Kč
Předání knihy: Strašnice - stanice metra Strašnická pouze ve dnech ÚT a ČT vždy v čase 14:00 - 17:00, na místě čekám max. 5 min po domluveném čase, místo upřesním V EMAILU po přípravě knihy. Záběhlice - Litochlebská ul., na adrese bydliště, upřesnění V EMAILU po přípravě knihy, vždy jen po předchozí domluvě.

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo jednou za cenu 50 Kč.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


Lucy.cem 28. 11. 2021
Kniha radí, jak zajistit provoz špičkového hotelu z hlediska managementu a marketingu. Definuje klíčové oblasti nutné k řízení, a to od zákazníka přes personál, tvorbu cen až ke kontrole kvality, popisuje organizaci, zásobování i další provozy hotelu, zabývá se sběrem a rozborem informací, průzkumem poptávky i reklamou.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy