Jeff Jarvis ; [z anglického originálu ... přeložil Pavel Ivan]
nakladatel | Eastone Books |
---|---|
rok vydání | 2010 |
jazyk | česky |
místo | Litomyšl |
stran | 257 |
rozměry | 23 cm |
ISBN | 978-80-8109-148-3 (váz.) |
Tato kniha je částečně proroctvím, částečně experimentem, částečně manifestem a částečně manuálem pro přežití. Internetový impresário a průkopník blogování Jeff Jarvis v ní zpětně aplikuje zásady, podle kterých funguje nejrychleji rostoucí společnost v dějinách, společnost Google. Nabízí nám čtyřicet jasných a přesných pravidel, platných jak pro život, tak pro řízení firmy. Zároveň objasňuje nové názory internetové generace: Jaké výzvy a změny jsou nevyhnutné, jak široké pole nových možností před námi otevírá svět propojený sociálními sítěmi.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: téměř jako nová
kniha | 105 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
osobní předání – Ďáblice (Praha) | 0 Kč |
osobní předání – Michle (Praha) | 0 Kč |
stav: Ošoupaný obal, kniha jako nová
kniha | 200 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 150 Kč |
Zásilkovna | 95 Kč |
osobní předání – Smržovka (Jablonec nad Nisou) | 0 Kč |
stav: téměř jako nová
kniha | 159 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.