Kniha Bláznivý génius - Manifest pro podnikatele - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Hodnotil 1 uživatel
nakladatel Citadella
rok vydání 2016
stran 270
ISBN 978-80-8182-039-7 (brož.)

Když vám někdo říká, že něco není možné, obvykle tím chce naznačit, že je to obtížné. Když někdo tvrdí, že něco nejde, musíte o krok ustoupit a přijít na to, proč to nejde. Rozeberte si důvody. Možná narazíte na jednu překážku za druhou, ale pod nimi je patrně pohřbené nějaké klišé, které tam nepatří. Pokud je premisa nesprávná, pak je nesprávné i všechno, co z této premisy vychází. Nedovolte, aby se drobný praktický problém proměnil ve velkou duševní překážku. Proces vývoje průkopnických a objevných produktů, průlomů na trhu a vytváření geniálních koncepcí bývá často klikatý; prostředí, v němž to všechno vzniká, se dá mnohdy přirovnat k divočině. Někdy to znamená odrážet se od zdí jako tenisový míček. Jindy musíte hledat inspiraci ve sprše, hrát v duchu hru „co kdyby“, přijít na 999 způsobů, proč to nefunguje, a někdy – kupodivu – vás něco opravdu napadne, když se pokoušíte přijít něčemu na kloub.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat

Prodávající
Lokalita
Foto
Cena
(7469) TIP
129 Kč

stav: výborný stav, kniha může mít maximálně trochu ohnuté rohy

kniha 129 Kč
Zásilkovna  78 Kč
(5)
Michle
185 Kč

stav: Nova nectena

kniha 185 Kč
prodejce nenabízí zaslání žádným dopravcem
osobní předání – Michle (Praha)  0 Kč
(26)
Holešovice
180 Kč

stav: Jako nová

kniha 180 Kč
Zásilkovna  79 Kč
osobní předání – Holešovice (Praha)  0 Kč
Po domluvě lze předat v Praze kdekoliv

Sháním tuto knihu

Tuto knihu zatím nikdo neshání

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Historie prodejů

Toto vydání se u nás v minulosti prodalo 2krát.

Komentáře

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.


fe8185 02. 01. 2022
Myslenky, fakta a zajimave priklady k tematum propagace, inovace, podnikani. Jako snad u vsech podobnych knih je ale i zde to cenne skryto mezi spoustu zbytecnych slov. Tak treba na prvnich 50 stranach povazuji za zajimave jen str. 18-24, 38-40, 48-49, takze asi tak 1/5. Tuto knihu by meli cist lide s urcitou zkusenosti. I kdyz pak stravi nejaky cas objevovanim tech zajimavych pasazi, nejspis toho nakonec litovat nebudou.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy