nakladatel | CPress |
---|---|
rok vydání | 2004 |
vydání | 1. |
stran | 184 |
rozměry | 24 cm |
ISBN | 80-251-0350-1 (váz.) |
Tréninková kniha vám nabízí 50 dynamických cvičení, jež umožní obchodníkům opakovaně poskytovat prvotřídní servis a získat si loajální zákazníky, kteří jsou hnací silou zisku. Obsahuje rady shrnující desítky let zkušeností z různých odvětví i záznamník - nástroj pro evidenci a analýzu poučných situací. Titul je určen pro obchodníky, školitele a vedoucí týmů, tedy ty, jejichž úkolem je zajistit, aby se zákazníkům dostalo té nejlepší péče.
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: viz dále
2004 Stav: Velmi dobrý. Vazba: Pevná bez přebalu
kniha | 65 Kč |
Zásilkovna | 69 Kč |
osobní předání – Liberec I-Staré Město (Liberec) | 0 Kč |
Jakmile bude Vaše objednávka připravena k vyzvednutí na naší prodejně, přijde Vám výzva k jejímu vyzvednutí formou sms. Tímto mnohokrát děkujieme za Vaši trpělivost a těšíme se na viděnou. Antikvariát Avion |
stav: Dobrý
kniha | 80 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
stav: nepoškozená
kniha | 99 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 88 Kč |
Zásilkovna | 65 Kč |
osobní předání – Bohnice (Praha) | 0 Kč |
stav: jako nová
kniha | 99 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 82 Kč |
Zásilkovna | 79 Kč |
Balíkovna | 69 Kč |
osobní předání – Holešovice (Praha) | 0 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.