Kniha P&L Food Retail - Trh knih - online antikvariát
Moje hodnocení
Zatím nikdo nehodnotil
nakladatel Oeconomica
rok vydání 2016
vydání 1.
jazyk česky
stran 70
rozměry 210x297
ISBN 978-80-245-2130-5

Publikace umožňuje detailní pohled na fungování moderní retailové společnosti. Konkrétně jsou popsány jednotlivé procesy. Ke každé položce managerské P& L (profit & loss) autor vysvětluje její význam a zároveň se věnuje danému tématu z procesního hlediska chodu obchodního řetězce. Čtenář má tak možnost získat detailní znalosti ze zákulisí obchodu a pozná, že provoz maloobchodu je podstatně složitější, než si při návštěvě maloobchodní jednotky dokázal představit. Má možnost získat také informace pomocí jakých nástrojů a ukazatelů je obchodní řetězec řízen. Forma P & L je odlišná oproti neobchodním společnostem hlavně v části věnující se zboží. Témata jako obrat, marže, odpisy, inventury patří k managerským prioritám. Publikace se věnuje nejen provozu maloobchodních řetězců, ale popisuje i postupy při zvažování expanze na nové trhy. Zdokumentovány jsou zde parametry, které mezinárodní retailové společnosti používají při rozhodování, zda budou realizovat expanzi, jaké maloobchodní jednotky budou budovány, za jakých předpokladů je možné dosáhnout rentability a jaké zázemí včetně logistických center bude zapotřebí. Publikace je doplněna o základní slovník anglicko-českých retailových pojmů.


Prodám tuto knihu

Tuto knihu nikdo nenabízí

Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat


Sháním tuto knihu

Tuto knihu shání 1 uživatel

Pokud ji vlastníte, můžete jim ji nabídnout.

Sháním tuto knihu

Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.

Pokud sháníte více knih, doporučujeme se nejdříve zaregistrovat. Je to zdarma.

Komentáře

Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.

Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.

Nahlásit chybu u této knihy

Nahlásit chybu u této knihy