nakladatel | Alfa Publishing |
---|---|
rok vydání | 2005 |
vydání | 1. vyd. |
místo | Praha |
stran | 148 |
rozměry | 21 cm |
poznámka | il. |
ISBN | 80-86851-13-3 (brož.) |
Je lépe měnit to, co dnes ještě funguje, než provádět změny ve chvíli, kdy už nefunguje nic. Na rozdíl od radikálního reengineeringu přichází proto autor s ideou neustálého proměňování firem - metamorphingem. Provází čtenáře všemi etapami, které jsou pro jeho zavedení ve firmě zapotřebí - počínaje uvědoměním si tržní pozice, stanovením vize a podnikatelské strategie, přes změny ve vedení a myšlení lidí, až po konkrétní úkoly, které je třeba udělat dnes, v tomto týdnu a do konce měsíce. Každý krok ilustruje příklady z konkrétní firemní praxe...
Nabízení knih k prodeji je dostupné pouze registrovaným uživatelům s ověřeným číslem mobilního telefonu. Zaregistrovat
stav: zachovalý
vyřazeno z knihovny, ale stav je solidní
kniha | 66 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 99 Kč |
Zásilkovna | 75 Kč |
Balíkovna | 39 Kč |
stav: jako nová
kniha | 95 Kč |
Česká pošta (doporučená zásilka) | 84 Kč |
Zásilkovna | 120 Kč |
Balíkovna | 90 Kč |
Jakmile knihu někdo nabídne, dáme vám vědět.
Tuto knihu zatím nikdo nekomentoval.
Pro přidávání komentářů se prosím přihlašte.